Ben kızımın altını hep yatak odasında değiştiririm yani doğduğundan beri altını değiştirmeye gidiyorken de eşim yanımda gelmedi ama birlikte yikadık 4-5 aylık olana kadar, bi kere de ben uyuyorken kızım kaka yapmış eşim değiştirmiş, illa mahrem diye değil fırsatlar mecbur kalınca değiştirir de banyosunu da yaptırır ben hasta olsam falan kim yapacak onunda bebeği ben nasıldan gözümden sakınıyorsam o da sakınıyor