Merhaba canım benim kan grumubum 0RH_ eşimin de kan grubu 0RH+ yani senin gibiyiz ben bilmezdim bile hamile kaldığımda kan uyuşmazlığı ni öğrendim bana bir iğne yaptılar doktoruma sordum bu iğne bebege zarar vermez yaptırmak zorundasın dedi yaptirtirm daha sonra detaylı ultrsyonda bebegimin down sendromlu olma ihtilami var dendi ben sıvı aldırdım karnimdan bu sebeple sıvıdan sonra bana tekrar uyuşmazlık iğnesi yapıldı yani anlayacağın benim bir hamileligimde 2 defa iğne yapıldı bu iğneler senin için dendi bebege zararı yok dendi çok şükür kızımı kucagima aldım sapasağlam iğne seni korkutmasın için rahat olsun