Synmannesi SeliminannesiSeliminannesi09 120 ml suya 4 ölçek mama. Koyunca 130 ya sa 140 oluyor alla senin öyle olmuyor mu
EAtlasS SeliminannesiSeliminannesi09 similacta 150 cc mama içim iki buçuk ölçek kullanırsın. 150 tamamlarsın
Asyah- Mom14 normal canım her çocuğun farkı oluyor işte keske bızımkide yese yemeyen cocuk da cok zor
Asyah- Synmannesi aynen canım ıstahsız bebekler cok zorr valla saglıklı olsun diyoruz ama bır yandan da yemek yesın diye ıcım ıcımı yiyor
Synmannesi Asyah- aynen ya o yemese ben de aç duruyorum o yiyor sonra ben bağışıklık kazanması için yemeleri lazım kaşıkla yarısını veriyorum biraz biberonla mamayı öyle böyle yiyor :-(
Asyah- Synmannesi ben avent kullanıyordum ama ucubhala 1 numaraydı yrnıdogan .tomme tıppe aldım 3 numara 6 aylık taktım canım
Asyah- Synmannesi valla bızımki de bır sey begenemedı emzık bıle ne alcagımı sasırdım hepsini cignıyor