Hifanuur Kızlar bazi günler çok kötü oluyorum suan özellıkle o yuzden yazmak istedim boyle midem bulanir gibi oluyo sanki başım donuyomus gibi aşırı halsiz hicbisey yapmak istemiyorum bebegimle ugrasmaktan kendimi unutuyorum vitamin eksikligi filan mi anliyamadim ama nerdeyse haftanin her gunj böyleyim sizler nasilsiniz boyle olunca cocuga da bakamiyorum güldüremiyorum eglendiremiyorum 😔
Burcem Hifanuur şu an bunu okurken sol kaşımım oraya doğru bir ağrı girdi doğumdan sonra bende ihmal ettim kendimi hiç gidip kan vermedim değerlerime baktırmadım sadece vitamine devam ettim oda bi süre sonra bi al bir unut derken onu da bıraktım c vitamini almak dışında yaptığım bişe yok 😀 daha doğrusu bebeğimle ilgilenmekten ona da zaman ayıramıyorum çoğu zaman
OrenBayan Hifanuur valla miskinliği tarif ettin sanki 😃 can sıkıntısı moral bozukluğu yapar böyle şeyler ama bi doktora görünmekte fayda var.tabi ortalık doktora gidilecek gibi değil ama
agacsizkoala Aaa bugün ki ruh halim, oğlumu uyuttum ne keyfim var ne halim var , yapılacak işlerim var dermanım yok ama beni yoracak da birşey yapmadım , moralim bozuk ama moralimi bozacak bi tane bile derdim yok , havalardandır inşallah
Hifanuur agacsizkoala aynen öyle simdi uyuttum bende kahve yapayim dedim ama o bana ben ona bakıyoruz 🤷♀️
agacsizkoala Hifanuur kahve yapmaya gidersem bitmiş bulaşık makinesini görürüm olmaz mutfağa giremem ben 😁