Anneler geçen post açmıştım neyle başlayayım diye velhasıl 3 gün değil de 2şer gün denedim sevmeyince. brokoli elma bal kabağı havuç armut muz bunların hiç birini sevmedi öğürüyo yine biraz yutuyo ama çoğunu diliyle itiyo. her kaşıkta öğürdüğü için zorlamiyorum ben de acaba pütürlü diye mi yapıyo dedim ama ağzına aldığı an yapıyo püre vermeyi düşünmüyorum zaten.yarin da yoğurt vericem inşallah napsam bilemedim sizin de böyle olup yedi dediğiniz şeyler var mı meme ve çok az mama veriyorum onlarda da hiç iştahlı değil bu ay kilo almadı gibi hatta kilo takıntım yok ama karnı doysun istiyorum boyu hızlı uzuyo sanki zayıflıyo gibi duruyo insanlar yüzü küçülmüş falan diyo.yok mu şunu yer dediğiniz evde yapabileceğim tarifleriniz?bizim bebe de iştaha gelsin biraz