Mavismila Asklepios benim de kurtarıcım olmuş günde iki defa sabah akşam yapıyorum çok işe yarıyor bebek rahatlıyor
Mavismila Ftmademstf o sümük değil genzinde oluşan balgam tarzı bişey oluyor odur canım ben de öyle zannetmiştim doktor balgam dedi genzinden çıkıyor
PudraKokusu zeynepcelikss kuru kullanmayin dedi bnm doktorum, izotonik su sıkıyorum once, bnm oglumdda cok cazgir ama uyku halindeyken yapıyorum valla oek zorlanmadm bgne kdr 28 günlüğüz buarada
Beyzaveecrin ilknurgoksu bizde de kujju aspiratör var ama ağzımıza da gelebiliyor bir de güçlü çekmek gerekiyor sizdeki nasıl bu konuda
ilknurgoksu Beyzaveecrin hayır güçlü çekmek zaten tehlikeli. Ağzınıza gelmez iç kısmında sünger var o önler artı burun ucu zaten yumuşak bebeğe zarar vermez. Dediğiniz markayı duymadım ama internetten videolarına bakabilirsiniz. Çoğu anne eminim bu markayı kullanıyordur