MSamet benim bir şikayetim yoktu aslında, çocuk dr muayenede fark etti 3 aylıkken. Çocuk nöroloğuna yönlendirdi. Gittik. 10 dklık muayene ile gen testi istedi, kırmızı reçeteli ilaç yazdı rivotril damla (kullanmadım) ve fizik tedavi hareketleri gösterdi evde yapmam için. İki ay sonrası için de mr istedi. Ben çocuğumda sıkıntı olduğunu düşünmesim, üniversitenin araştırma hastanesine gitmiştim aşırı detaycılae gereksiz tetkik yapıyorlar her seferinde de bir şey çıkmıyor. Sağlam çocuğu dolandırıyorlar kapı kapı. Hep birbirlerine yönlendiriuor dr lar yani hocalara ve doğal olarak ücretli muayene. Her seferinde 2 bin liralık oldum devlet üniversitesi hastanesinde düşünün. Parasında değilim yeter ki çocuğum iyi olsun diye. Daha iyi prof nöroloğa götürdüm 6 aylıkken daha yeni. Hiç bir şeyi yok dedi. Emindim ama insanın içi rahat etmiyor. Dediğim givi benim şikayetim yoktu dr ayay bileklerinin kaslarının sert olduğunu söylemişti. Prof de hafif var ama fizyolojik bir durum geçici, nörolojik değil dedi. Zaten 5,5 aylık desteksiz oturdu, şu an emekliyor tüm evde gelişim geriliği de yok ama evet parmak ucuna basıyor ve bilekleri sert o kadar. Resmen antiepileptik ilaç kullandıracaklardı hasta olmayan çocuğua.