Sevgili_anne Kızlar bebeğim uyanıkken hep ağlıyo ve hep emmek istiyo ve hatta sabaha kadar göğsümde uyuyo gündüz uykularıda en maksimum 15 dakika uzun uzunn uyumuyo Böyle yattığı yerde uyanık kalıp kemdi kendine durmuyo aranızda böyle olan varmı aceba
Asafveannesi68 Sevgili_anne ben… maalesef bebeğim iki aylık ve aynı anlattığın gibi bi de ayrıca uyuduğu zaman da ayağimda sallıyorum bıraktığın an uyanıyor bebeğe bakmak haricinde hiçbir şey yapamıyorum maalesef😔ne zaman düzelecek bu durum aceba
Ruzgarbaby Sevgili_anne 3 ay 7 günlük 3 gündür ne emiyyor ne doğrumdğzgün uyuyor memeye koyduğumda kıyamet kopuuor
Elifadakrt Sevgili_anne oyun halısı denediniz mi? Kızım bu aralar oyun halısında uslu duruyor 2 ay 11 günlük
NAZBAL Benım kız da 2 gundür mama yemiyo sinirlerim bozuldu 3ay8günlük 30 40cc yıyo baska yemiyo ağlıyo yedirmeye calışınca
Sevgili_anne NAZBAL 3-4 ay arası bi böyle memeyi ve mamayı bırakmaya eğilimli oluyolar çok üzerine gitmeden pes etmemek lazım
Yeliz1905 NAZBAL ay en uzun atak dönemi benim kuzım 6 7 saate 60 cc yiyodu yenı yenı düzeliyor 4 ay 12 gunluguz suan😊 gıtmedıgım doktor kalmadı bi sorun yok sadece atakmıs😊 çok şükür biz atlatık gibi darısı size✋
NAZBAL Yeliz1905 ay inşallah oyledır bizde düzeliriz korkuyorum da hasta olur diye 😖 kılo aldı mı o ay uzun atak donemı 3 4 ay arası mı?
Cemoloy 2.ay 10 günlük oğlum. Aynısını yaşıyorum, iş yapabildiğim tek zaman slinge koyduğum zamanlar. Koala gibi yaşıyoruz