Klnchanife Hayırlı akşamlar ben yeni üye oldum doğum yapalı 23 gün oldu göğüs uçlarım yara olmuştu onlar iyileşirken doğum. Yaptığım günden beri göğüslerimde bi sizi var duruken dışarıya çıktığımda soğukta sürekli. Sızlıyor bazen çok daha şiddetli oluyor başına böyle bişey gelen var mı? 😔😔
Betul34 Klnchanife 24 gün oldu benimde doğum yapalı 3 4 gündür çok sızlıyor ve emerken bebeğim çok acıyor çatlamış hep. Sızlayınca ağlıcak kadar oluyorum gerçekten çok acıyor
Makbuss Klnchanife benimde oyle birincisi yeni dogum ettik cok usutme ikincisi sut verdigimiz icin geri doluyor oyuzdende sizlama yapiyor cnm bende 16 gunlugm norml yani
vera66 Deletedmom412 ek gıda idare ederdi diş dönemine girince o da aksadı.. memeyi bırakma sebebi işe başladım biberona alıştı ve sütümün azalması 4. aydaki atağı çok zorlu geçirdik
Esyagiz Klnchanife benimde ole. Lansinoh krem sürüyorum.geciyor.sizlamasi Sıcak suyla kompres yap. Sık sık emzir süt doluyor memeler ondada oluyormuş