Ser-123 bende kesmek istiyorum aşırı emiyor geve uykumuz yok iştah yok desem yeridir bende sirke sürdüm emdi salça sürdüm emdi sonra instagramdan bi anneyle konuştum o bant yapıştırıp altına da ruj sürmüştü açarsa tiksinir belki diye etkili oldu gerçekten ama çok ağladı dayanamadım sildim yaklaşmadı hiç aç mı acaba diy dayanamadım gece beslenmesini kesmeyi denedim oda olmuyor ağlıyor kıyamet koparıyor kalkıp oturuyor vermedikçe ağlaması şiddetlenir belki bantı çıkarmayıp devam ettirebilseydim bırakabilirdi ama geceleri daha zor nasıl olacak bende bilmiyorum devam sütü yok mama yok biberon yok süt yok yemek kısıtlı sürekli meme çok zor