CatBoy bb krem düşünür müsün? Ben çok çok uzun zamandır missha bb kremlerini kullanıyorum. Onlar bu konuda çok iyi zaten, cilt bakımına önem verdikleri için içerikleri de cildin düzenlenmesine yönelik. Kapaticiligi da bence oldukça yüksek, benim de akne ve renk eşitsizliği problemim var çok memnunum kapaticiligindan.