Mehmetemine Şuana kadar nasıl alıştıysa uykuya geçtiyse öyle devam eder , bende 10 aylık bıraktırdım iki aydır emziksiz. emzik varken de salliyordum şuan da sallayarak uyutuyorum. Bence hiç alistirmayin sonra bıraktırma ya ugrasicaksiniz. Arkadasimin çocuğu artık üç yaşında kesinlikle emziksiz uyumuyor çok uğraştı bıraktırma ya tabi yine siz bilirsiniz 😊