Neler yapıyorsunuz , Durumlar nasıl ? Uyku , Beslenme , Son kilo ve boy vs..
Biz 5 ay 13 günlüğüz ve günlerimiz fena geçiyor. Ne yaparsam yapayım ağlamaklı ve mız mız.. uykular kötü , iki gündür meme reddi yaşıyoruz. Atak Haftasına girmiş görünüyoruz iki gündür sözde ama bence biz 3. aydan beridir bitmeyen bir ataktayız 😅
son 5. ay kontolünde kilosu 7.800 g boyu ise 62 cm’di. geçen aydan beri hiç uzamamış . Boyu az dedi doktor, persentil düşecek gibi duruyor dedi .. Boy , kilo neyse de uyku ve mızmızlık çok zor 😣
Henüz ek besin vermedim . 6. ayın dolmasını bekleyip blw yapmayı planlıyorum 🤔