Glsm_0 Merhaba kızlar 🙏🏻 27 günlük bebeğim var aşırı gaz çıkarıyo ve kokulu nette baktım pek birşey bulamadım. Böyle olan varmı acaba doktora mı götürmeliyim ne yapmam gerekiyo yardımcı olabilecek var mı 🤷🏻♀️
Melikederinakinnn Glsm_0 bebegin gaz cikartmasi rahatladigii anlamina geliyor mama yiyosa ozellikle gaz sksmasi sancidan iyidir. Eger anne sutu alyosa da siz gazli seyler yemiyvejsiniz ki bebektede gaz olmasin cikartmak yerine agrida yapar huysuzlandrablr de yani
Deletedmom_29 Glsm_0 hızlı ya da yavaş emiyor ve gazı oluyor, doğal olarak cikariyor. Cikaramasaydi o zaman sorun olurdu
Glsm_0 Wolverine bana da öyle geliyo ama kokulu olduğu için insanın aklına başka şeyler geliyo bu durum normal olsa bile 😟🤷🏻♀️
Blgly 55 günlük olduk kızım doğduğundan beri sürekli gaz çıkarıyor doktor çok iyi ve sağlıklı bir durum olduğunu söyledi korkmana gerek yok tatlım
Glsm_0 Melikederinakinnn süt yetmediği için mamada veriyorum 🤷🏻♀️ birde iki günde bir felan kaka yapmaya başladı herhlde o yüzden kokulu oluyo diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Glsm_0 Deletedmom_29 doğru diyosunuz valla her durumu sorgular oldum kötü birşey olmasından korktum bian 🤷🏻♀️