Kızım 14 aylık ve son bir aydır 3_4 kere kustu ama ağız dolusu kusuyor ve hepsinde süt içtikten hemen sonra kusuyor. Sütü her gün içiyor normalde bir yaşından beri günde 2 kere.ama hafta da bir kere böyle kusmaya basladi. Ama ne ictiyse hepsini çıkarıyor ve içer içmez kusuyor hepsinde aynı oldu. Ustumuz sirilsiklam oluyor o derece.Azı dişleri çıkıyor ondan mı acaba bilemedim. İki tane dışınim ucu cikmis. İki hafta öncede ishaldi ve aşırı pişik vardı. Şimdi geçti ishali ama kusması böyle bilen yardımcı olabilir mi acaba