Bebekler de mide kapakçığı henüz oluşmadığı için kusması çok normaldır. Mide içinde tutamıyor çünkü. Fışkırır derecede kusmadıkça veya kilo kaybı yoksa dert etmenize gerek yok. Ek gıdaya başlamayla birlikte yavaş yavaş kayboluyor kusma olayı da . Bir de siz ne kadar gazını çıkarsanız da gizli gazları oluyor ilk 3 aylık dönemde o da çok kusma yapar, gaz damlası kullanıp, gaz masajı yapın bolca.