Fersbel rota virüsü aşısının 2-4 veya 3-5te yapılması ve 6 aylık olmadan 2 dozunda vurulması gerektiğini söylemişti doktorumuz. Biz de 2 ve 4 te sağlık ocağında aşılarımız var diye 3 ve 5 te yaptırmıştık. Aynı anda vurulması konusunda bir bilgim yok. En iyi bilgiyi doktorunuzdan alabilirsiniz bence🌼. Bir de burada çok sıkça açılan bir konu rotavirüsü aşısı, keşke görmüş olsaydınız.😟