Zeyfe İyi akşamlar Merhaba anneler hero baby sütlü muzlu piriçli ek gıda olarak aldım bebeğime ilk kez kullanıcam kullanan memnun kalan yada kalmayan tecrübeli anneler var mı gün içerisinde ne zaman kullandınız paketin üzerinde kaşıkla veya biberonla dıyor hangi şekilde verdiniz
Musmus Zeyfe bende bugün aldım sütlü karışık meyveli diyor bakalım daha dnemedik isnalha beğenir bebeğim 9 aylik
TgcDvc Zeyfe bende aldım 1 haftadır sabahları uyanınca veriyorum biberonda ama kaşık olarak kavanozlardan alıyorum onuda akşam üstü veriyorum.. ama ben önceden pirinç unu arı mama ve muz tattırdım korktum alerji olur belki diye snra verdim
Suledogan05 Ben kullaniyorum canim gayette memnumum oglum begenerem iciyo ben biberona yapiyorum kıvamını ona gore ayarliyorum muhallrbi şeklinde verince pek sevmedi oglum
Ipekbocegi Zeyfe bizimkinde gece yazmiyor gece mamalari var evet ama ben gunun herhangi bir saatinde veriyorum