iki_erkekannesi31 900 e kadar bütçem var 1000 olmaz 😄. Aklımda fakir veyron öko diye bi süpürge var annemde var bi alt modeli acayip çekiyor. Ama kararsız kaldım daha iyi olanlar varmıdır acaba. Ya da fakiri alıp kullanıp memnun kalanlar. Bi fikir verin
YigitAlpsMom iki_erkekannesi31 arnica ET14402 bime gelmişti 500 e aldım çok memnunum halıya yapıştımı bırakmıyor 😄
zerroya iki_erkekannesi31 annem fakir kullanıyor memnun ama ben Samsung kullanıyorum üstüne tanımam eğer uygun bişey olsun dersen arnika tesla yada pika falan da güzel kaynanam kullanıyor iyi çekiyor fiyatta da biraz daha uygun diğerlerine göre
iki_erkekannesi31 YigitAlpsMom güç ayarı var mı canım bazen halıya yapışıncada sorun 😄insanı yoruyor. Anneme gidince yüksek ayarda süpürge yapınca anam ağlıyo, ayarını kısıpta yapıyorum bazen 🙈