Afsk Merhaba bayanlar 10 aylik bebeklerde gaz olurmu bebegim geceleri agliyor ilac veriyorum fayda etmiyor acaba gazimi var diye aklima geldi
zzeynep53 Afsk canım bizde bile gaz olabiliyor her zaman sıkıntı bu olabilir tabi rezene çayı içir iyi gelir bi kaç çay kaşığı ver
Csates Afsk ne ilacı veriyorsunuz tabiki her zaman gaz olabilir oğlum 14aylık dün gece ağlıya ağlıya uyandı masaj yaptım osurdu rahatlayıp uyudu
Afsk zzeynep53 internette baktimda hic bu aylarla ilgili gazdan bahsetmeyince burada sormak istedim cok tesekkur ederim rezeneden baska yapabilecegim birsey vArmi acaba
Afsk Csates kalpol verdim sabaha kadar donup aglayinca biryeri agriyor sandim siz gazini nasil cikariyirsunuz bende karnini ovaladim ama olmadi pek
Csates Afsk karnını sıvazlıyorm sonra dizime yatırıp sırtını sıvazlıyorm biraz basıyorum öyle çıkarıyor