Seher_yel Kızlar, we’nin gögüs pedini kullanıyordum, fakat hem yapışkanı çok çok az çıkmaya başladı, hemde artık toplanmaya başladı. Siz hangi marka kullaniyorsunuz.Önerdiğiniz bir marka var mı acaba