caglaras hayır sevdi o fotoğraftada gülüyor bumboyla zaman geçirmek hoşuna gitti ama benim oğlum kolik hala ve çabuk sıkılıyor, evde hamaklar, zıpzıplar neler vardı hepsini maksimum 2-3 ay kullandı ana kucağı almıştık 4moms’ın gazına iyi gelir diye biraz sevdi sonra nefret etti. Kolik bebeklerde bir şeyi devam ettirmeme huyu var sevmediği şeylere zorlama demişti doktorumuz, bu yüzden hazır taşınıyorken bu yük olmasın dedim çünkü yaklaşık iki haftadır araları kötü😂