78bb Bebeğim 1 hafta önce yaşına girdi ve inanılmaz iştahsız bir çocuk herseye kafasını sallıyor yememek için balık yağı kullanıp iştahı düzenlen varmı
2kuzu-annesi 78bb bildiğim kadariyla balık yağını iki yaşından sonra veriyolar hatta 2 ayrı dr a sormuştum ikiside öyle dedi bizim de kilomuz çok dusukdu
Woody 2kuzu-annesi https://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/selcuk-sirin/cocuklarda-zekayi-arttirmanin-3-yolu-40805270 1 Mom622626
mihrosum 2kuzu-annesi bızım Dr 1yasında bugun yazdı ve mutlaka kullanın dedi. Zeka gelısımı ıcın cok onemlı deıd
GokturkAlp 78bb balık yağı, balıktan alınan vitaminleri düzenli olarak çocuğa vermek içindir. İştah açmaz.
2kuzu-annesi mihrosum Valla hangi dr gittiysem istedim yazmadılar hep 2 yaşından sonra hatta 4 yaşından sonra dediler
mihrosum 2kuzu-annesi tabi sen bilirsin canım ama bızım drumuz Adananın en iyi dru. Yanı cok ıyı bir dr. Cok bilgili. Bence al kullan. Cevremkı herkes kullanıyor
Mom622626 Woody ben balık yağının faydalarını biliyorum ama araştırdığım tüm yağlarda 3-4 yaş altı kullanılmaz yazıyor. Bu yüzdende direk balık yedirmeyi tercih ediyorum.
Balbocegi Woody ben geçen hafta sordum doktorumuza. Kilosu fazla öneriyorum dedi. Halbuki zeka gelişimi için istiyordum😏
Zeyha 78bb https://hizliresim.com/Cg9kQP Öneririm 👍 Hem ben yıllardır kullanıyorum hemde bebeğime kullanacağım 4 yaş yazıyor fakat çiğneyebiliyorsa 1 yaş tabiki kullanabilir 1 yaşındaki yeğenim ve biz kullanıyoruz yumuşak kokusuz ve bitkiseldir 👍🥰
mihrosum bebegiminbesigicamdan bugun gittik canım. Elinizde varsa bitsin dedi. Bitince almayın bırakıyoruz dedı. D vitamini ıcın. Az var zaten onuda kullanmaya devam ediyorum. Artık sadece balıkyagı kullanıcam dedı. Kızım 1 yasında. Tabi ben saygı duyarım herkesın kendi kararı
Zeyha 78bb Kutunun içindeki kapsül içinde balık yağı var patlatıp bebeklere verilebilir zararı yok diğerinde çocuklar için jelibon gibi yumuşak bi şeker kıvamında 😊😊
Woody Mom622626 d vitamininde bile 4 yaş altı kullanamaz yazıyor ama kullanıyoruz. O nedenle başlattım ben. Haftada 2 balık yiyor. Diğer günler balıj yağı veriyorum