Kızlar bebeğim 7 aylık eline aseton şişesini verdim yepyeni kapağı hiç açılmamış beşiğine koydum 3 dk yatağımı toplayayım derken aseton kokusu geldi hemen koştum baktım açılmış biraz ağzını felan aseton kokuyordu yarım saat geçti bol bol emzirdim . Size birşey olur mu daha ?? Çok korkuyorum 😧