mercimeksmom Kızlar merhaba , bebeğim 5 aylık doğduğundan beri geceleri gece lambası yanıyor yattığı odada. Büyüme hormonu karanlıkta daha iyi çalışıyor biliyorum ama karanlıkta yatmaya alışkın değil. Ne yapsam bilemedim. Sizler nasıl yapıyosunuz?
Balkizlarim mercimeksmom canım hiç kullanmadık gece lambasi sadece sokak lambalarından aydınlık vuruyo zaten evimize yetiyo gece kalkincada saatimin ışığı var ona basıyorum 🤗🌸
Ygll mercimeksmom ben doğum yaptığımdan beri hep gece lambası kullanıyorum. Gece uyanınca oğlumun yüzünü mutlaka görmem lazım. Çok aydınlık değil loş ışık yüzünü görecek kadar yetiyo.
Annesibebesi mercimeksmom Biz sadece 40i çıkana kadar kullandık ben daha sonra beşiği yatak odasına aldım ve o gün bugündür ışıksız yatar bizimle beraber. Şuan ışıkta rahatsız bile oluyor sanırım uyurken hemen gözlerini kirpistiriyor ışık gelince. Alıştırmaya çalışın derim. Birden kesmeyin gece lambasından daha az ışık veren başka lambaya geçin kademeli olarak ışığı sıfırlayın.
Leyloski mercimeksmom doğduğundan beri karanlıkta yatırıyorum storu birazcık çekerim dışarıdan sokak lambası vurduğu kdr uykuya daldiktan sonra kapatın 5 aylık bebek zaten uyanır bence ışıkla çok ilgisi yoktur