Dorukb1919 başlıkta görünce travazol kremi önermeye geldim ama faydası olmadı sanırım
Kızım 6 aylık olacak cuma günü travazol kullanıyorum hiiç pişik olmadı biraz kazıyor sürüyorum hemen geçiyor kızarıklık demekki her bebekte farklılık gösteriyor
Altını sürekli havalandır her alt açmada altını yıka umarım hemen geçer