Merhaba güzel anneler, bebeğim 43 günlük malum kış geldi, uykusuzlukta eklenince vucut direnci iyice dusuyor. Her ne kadar beslenmeme dikkat ediyor olsam da mandalin, portakal gaz yapmasin diye cok tuketemiyorum. Emzirirken doktorunuzun sizin icin kullanabilirsin dedigi hangi vitamin takviyeleri var acaba? Sadece D vitamini aliyorum. Doktorumun telefonu yok soramiyorum, hasta olmaktan cok korkuyorum yardimci olursaniz cok sevinirim.