Bebekler genellikle sol göğüsü seviyorlar. Alışık oldukları kalp atış sesinizi duyuyorlar orda:) Bende yaşadım ısrar etmedim zamanla geçti. Kalıcı olsa bile doktorum ihtiyacı olduğu tüm sütün tek göğüsde toplanabildiğini bebeğimizin aç kalmayacağını söylemişti rahatlamıştım. Hiç kafanıza takmayın düzdlecektir.