Hasderluna Snakmkci ateş, hırıltı falan var mı beraberinde? Benim kızım da öksürüyor da yalandan yani dikkat çekmek için yapıyor hatta biz de öksürünce gülüyor
Kirpapatyasi1 Snakmkci bize doktor zaditen diye bi damla vardı onu kullanıyorum azaldı ama yine var az az öksürük. Burnunu fizyolojik serum ile temizle balgamı sökülür rahatlar bieaz
Deletedmom418 Snakmkci canım ceviz kabuğunu kaynatıp içiyolar ama bebişe verilir mi bilemedim 🤷🏻♀️ Burnu falan geriye akıyordur belki istersen bi dr una danış
bsagm Bizimki de öksürüyordu. Odanın nemini %50-%60 arasında tutunca öksürüğü geçti. Bilmiyorum belki size de iyi gelir.
bsagm Snakmkci yanlış anlamayın lütfen ama benim bilgime göre oldukça sıcak biz 23-24 derecede tutuyoruz gece uyurken de 21-22 derece.
Snakmkci bsagm ben kendım cok üşüyen biriyım sanırım evdekılerıde öyle zannedıyorum baya yakıyorum kombıyı