Oğlum 22 aylık . Zaten iştahsız , zor yemek yiyen bir çocuktu. 1 haftadır iyice ağzını kapattı. . Hala emziriyorum. Durmadan meme istiyor. Benim bu başlıktan beklentim şu: çocuklarınızın severek yediği yemekler neler? Bana tarif verir misiniz? ( birçok yemek tarif sitesi gezip tarif denedim fakat yemedi 😔)