Kaan01 Az önce aşıyı aldık sağlık ocağında yapıldı ancak ağız yoluyla olduğu için ağızdan verildi ve ağzından geri çıktı bi kısmı. Sordum şimdi faydası olacak mı dedim olur dedi ama tatmin olmadım :/ sizde nasıl oldu hepsini yutması mı gerekiyordu?
Perissmom Kaan01 biz yaptırdığımızda doktora sormuştum kusarsa ne olacak diye, sorun olmaz bu aşı boğaza yapışıyor gibi bir şey demişti çıkarsa da önemli değil etkin olur yani.
Esmataha Kaan01 bir kısmını yuttuysa sıkıntı olmaz canım. Zaten İki yada üç doz yapılıyor. İçini ferah tut.
Seyma4607 Edizbeyinannesi 2 4 veya 3 5.ayda yapılıyo 2 doz ve 3 doz şeklinde bize doktor 2 doz olanı önerdi onu yaptırdık
Kaan01 Edizbeyinannesi 2. Ve 4. Ay yaptırıyoruz süresi 14. Haftaya kadar ilk doz alınmalı diye biliyorum
Fatmacicek Şuan 5 aylık bu hafta 3.doz yapilicak . Sağlam çocuk aşı bölümünde yapıldı diğer ikisi . Dr çok dikkatli azar azar verdi ve dikkatini çeksin diye müzik oyuncak gösteriyorlardı . Sonra yarım saat bekliyorduk hastanede olursa alerjik reaksiyon olursa diye . Neden acele ederler anlamadım
Kaan01 Fatmacicek sağlık ocağı yoğundu bide hemşire eksikti kendim evde de verebilirdm aslında hiç düşünemedm neyse herkeste aynı olmş bişey olmuyormş
Adenberra Bende dün yaptırdım sağlık ocağına.benim de bebeğim kustu ebemize sordum midesine gitti,damaktan emilmesi yeterli dedii,sıkıntı olmayacağını söyledi,2.dozunu da saten yapacağız dedi.o almıştır alacağını dedii
ephy Kaan01 bizimde öyle oldu birazı çıkıyor. Doktorumuz yaptı bizim bence normal sıkımtı olmaz içinizi ferah tutun 🙂
Tazeanne_ Kaan01 merhaba bizde bugün yaptırdık yaptırmadan önce söylediler hem doktor hem hemşire aşıyı kussa bile sorun yok ziyan olmaz atız yoluyla aldığı için damaklardan direk etki ediyormuş tükürebilir kusabilir dedi yarım saat besleme sadece dedi zaten yavaş yavaş verdiler pek bi sorun olmadı biraz tükürük dışında