1 ay 10 günlük bebeğim var az emiyor ama sürekli emmek istiyor 3 gündür. Onun öncesinde gayet güzel emiyor 2-3 saatte 1 emiyordu. Neden böyle oldu anlamadim 😔 buna bir çözüm var mı ? Çünkü ilgilenmem gereken 2 buçuk yaşında bir oğlum var yetisemiyorum ona resmen 😔 uykusuz yorgun bitkin kendimi çok yetersiz hissediyorum😔