48 gün oldu doğum yapalı 2 gün önce beyaz akıntı geldi ve akıntım bitti. Dün gece sırtıma karnıma bebeğimi emzirirken elektrik çarpıyor gibi Ağrı girdi sabah ta bu sabah iç çamaşırım sırıl sıklam uyandımm hasta oldum sandım değil idrar da değil böyle bir şey başına gelen var mı kontrollerimde herşey yolundaydı korkuyorum 😔