Aranızda bu durumu yaşayıpda atlatan varmı süreç nasıl geçti kızım 2 aylık 37 günlükken ultrason çektrdik biri 4 biri 6.7 idi büyüme dün 58 günlüktü tekrar çektirdik biri 8 biri 9 küsür olmuş moralim çok bozuk başından geçen anneler yardımcı olur musunuz nasıl geçti sizin