Pembelianne TueYlmazKl 57 günlük genelde en fazla 3 saatte 1 emziriyorum eger 20 dkkadan fazla emdiyse kendi 4 saatten once kalkmıyor uyandıramiyorum o zaman bi 4 saat geciyor
Mermaid TueYlmazKl 41 gunluk olduk geceleri eger yatmadan iyi emerse 4-5 hatta 6saat bile uydugu oluyor ama bazen 3 saatte uyaniyor dedigim gibi tokliguna bagli,doktorumuz cok iyi dedi
Gorursensoyle TueYlmazKl 2ay 5 günlük kırkına kadar hep saatli 2saat arayla emzirdim doktoru artık geceleri uyandırma uyudun acıkınca kalkar dedi acıkınca emziriyorum 2 aydan itibaren de gündüzleri 2 saat arayla yada baktım acıkır gibi aranıyo o zaman emziriyorym
AliyeAsel TueYlmazKl bebeğim 9 günlük canım gündüz 3 saatte bir emziriyorum uyuyosa uyandırıyorum gece de iki kere emiyor gece uykusundan uyandırmıyorum
AyeYldrm Kızım 2 buçuk aylık şu aralar 10 gibi uyuyor 2 yada 3 gibi uyanır gibi oluyor emziriyorum sabah da 6-7 arası. Daha erken uyursa değişebiliyor.
Nldm Mermaid Ya benim kızımda 41 günlük gece dediğin gibi 5 6 saate kadar uyuyabiliyor ama ben aç mı kalıyor diye çok endişeliyim. Çok değil mi 5 saat😞
Elmayanaginannesi Biz daha beş günlüğünüz ilk bebeğim ben bir buçuk saatte bir emziriyorum uyanmazsa bile uyandırıyorum dogru yolda miyim anneler
Pembelianne Elmayanaginannesi iyi yapıyorsunuz bence ilk ay ne kadar emzirilirse o kadar iyi sarılık olmaz ben ilk 1 ay saat bası emziriyordum birde onun dısında ne zaman aransa veriyordum sağlıkla büyüsün miniğiniz insallah
Mermaid Nldm yok degilmis canim benim doktor oyle soyledi ben amerikada yasiyorum,cok iyi dedi doktor demekki iyi doyuyor dedi
Sibelkrtp TueYlmazKl benim oğlum da 2 aylık 10 da gece ukusuna geçiyor sonra 2 3 arası uyanıyor emiyor o saate sonrada 2 saate 1 kendi uyanıyor
gamzesez TueYlmazKl 20 günlük bebeğim. Acıktıkça emziriyorum. Genelde 4-5 saat arası kendi uyanıyor zaten.
Aycannn TueYlmazKl şuan 44 günlük 3 saatte bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum. Genelde kendi uyanmaya başladı 3 saati geçirmiyor eğer acıkmadıysa zaten ağzını kesinlikle açmıyor
premses_annesi bebeklerı uzun uyuyan anneler bebeklerınızde sarılık belırtısı yok degılmı ? benım bebegım dogdugu zaman yenıdogsn sarılıgı oldu 1 saat aralıklarla kendısı emmese bıle uyandırıp emzırıyodum gece delıksız uyumasına ızın vermıyodum çişini yapıp sarılıgı gecsın dıe sımdı 2 bucuk aylık olduk kendısı ne zaman ıstese o zaman emzırıyorum