Melek_annesi_06 geçmiş olsun, benim bebeğim de 15 aylıkken sandalyeden yere atladı ilk yarım saat yürüyemedi, üzerine basınca ağlıyordu ,hemen doktora götürdük röntgen çekildi bişey çıkmadı eve gelince yürümeye başladı😌Doktora götürdünüz mü belki incinmiştir.