Anneler merhaba. Kızım bu sabaha karşı bazadan düştü 😔 (Lütfen bebeklerinizi yanınızda yatırmayınız,ben ettim siz etmeyin) Burnu kanadı ve şişti. Doktor ödemden dolayı göremiyorum ama kırılmış olabilir,tekrar görücem bir kaç gün sonra dedi. Bebeğinde burun kırığı olan oldu mu?Kırılınca çok kanadı mı?Şişliği ne boyutta oldu. İnşallah kırılmamıştır diyip kendimi avutmaya çalışıyorum 😔Sonrasında tedavisi nasıl oldu?Bilen varsa aydınlatırsanız çok sevinirim🙏🏻