Merhaba anneler kızım 8.haftaya yeni girdi. Bebeğime isim bulmaya çalışırken çok zorlandım. Her kişiden başka bir görüş gelince iç sesinizle başbaşa kalamıyorsunuz. Bebeğim dünyaya gelmeden kısa süre önce SELEN ismini duydum hoşuma gitti. Eşimde onaylayınca kızımın ismi SELEN GÖKTUNA oldu. İsim ona vereceğimiz en büyük miras olduğu için hala acabalarım var keşke MİRA koysaydım diye geçirdim geçenlerde içimden. (selen selin ile karışabiliyor) Sonrasında Mira ismini kimliğe ekletmek geldi aklıma. Ama emin olamıyorum . Başından beri iki isme karşıydım zorluk yaşar diye. Şimdide istediği ismi kullanma şansı olur diye düşünüyorum. İki ismin birbirine uyumunu da değerlendiremiyorum. Sizlerden bu konuda görüş bekliyorum. Ne dersiniz ?
SELEN MİRA GÖKTUNA ??