Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 6 aylık, doğduğundan beri bacaklarını çok hareket ettirir. Son zamanlarda uyku aralarında uyandığında bacaklarıyla tekmeler gibi hareketler yapıyordu. Dün gece bu çok tuhaf bir hâl almaya başladı. Uykusunda sürekli iki bacağını da kaldırıp yere çarpıyor, hafif hafif inleme, ağlama gibi sesler çıkarıyor. Bazen de hiç uyanmadan uykusunda yapıyor. Gece boyunca bunu yaptı. Hatta gece uykusundan uyandırıp uyku tulumunu çıkardım, bezini açıp baktım acaba bir şey rahatsız mı ediyor diye ama hiçbir şey yoktu. Biz bu duruma önceden gülerdik eşimle, ama dün gece gerçekten bir rahatsızlığı var gibiydi. Öyle ki bacağını vurmasıyla beşiğin çıkardığı sesler telsizden bile duyuluyordu. Bir fikri olan var mı acaba?