Seherronya Önceden benim de öyleydi. Ağrım çok nadir olurdu 😂 artık sökülemediğim için ağrıdan geberiyorum 🤦🏻♀️ Doktor bu yüzden d.k hapı verdi. Ayrıyeten de ağrı kesici verdi. Ağrı kesici hemen kesti ağrımı. D.k. Hapı kullanınca da ağrı felan kalmadı. 3 ay kullandım. Yakında adet olcam bakalım nasıl geçecek 🤦🏻♀️