Yaa bende çok yiyorum ama napayım yemeyince de sit olmuyor 54 le hamile kaldım 72 ile doğurdum doğumdan sonra 66 kiloya düştüm ama hala çok vücudumdan utanıyorum benim de hiç özgüvenim kalmadı boyum da 1 60 hiçbir kıyafetim de olmuyor bel ve basen kismim da kilo çok ve gosus kol tarafimdada aynı şekilde bir insanın kolu dahi çatlar mı ah çok yedim hamilelikte dikkat etmedim pandemi diye yürüyüşte olmadı of