Elifim_derinim Genelde kucakta, bazen yürüteçte, mutfakta işim varsa mama sandalyesine koyuyorum eline oyuncak veriyorum biraz oyalanıyo, onun dışında yanındaysam kanepenin birini açtım oyuncaklarını koydum kanepede oynuyo, ama hiçbiri olmuyorsa en son çare yere bu en kalın battaniyeler varya onu seriyorum 2 kat sıcak oluyo, ama oğlum nerede tahta onun üstüne ya da kanepenin altına giriyo 😂 O yüzden yere çok koyamıyorum