5 sy 9 günlük bebeğim 1 hafta önce ishal oldu günde 8 9 kere kaka yapıyordu. İshalden önce günde 1 veya 2 kere mutlaka yapardı. Şuan ishali geçti ama günde 4 5 kere kaka yapıyor. Hatta bu yüzden geceleri uyumuyor sürekli kıvranıyor uyandığı gibi hemen kaka yapıyor. Gün içerisindede çok huzursuz. Rahat uyuması için ne yapabilirim ve bu kadar kaka yapması normal mi. İshal olduğunda doktorumuzla görüştüm dişlerinden dolayı ishal olmuştur demişti son kontrole gittiğimde de dişleri kabarmış demişti bana. Diştenmidir başka bişey mi hala çözemedim doğru düzgün uyumuyor çok huzursuz ve yemek yemiyor zorla veriyorum