Oyku123 10 aylık kızim aramizda yatiyor ama farkettimki devamli benim yastigima koyuyor kafasini 10 ay hic yastikta yatirmadım .denemek icin onun kücuk yastigini koydum hemen basini koyup yastikta uyumaya devam etti .2 yasina kadar onerilmiyor ne yapmaliyim
Hale-kd Oyku123 benim oğlum 5,5 aylık çok ince bi bebek yastığı var seviyor onda yatıyor evet doktorlar önermiyor ama ne yapayım. Çoğu zaman ayağımda sallayıp uyuttuğum için öyle yastıkta kalıyor mecburen yani yapacak birşey yok maalesef yastığı almaya kalksam uyanır çünkü
ecemm-6161 Oyku123 benim oğlum da incecik bi yastık var onda uyuyor sallıyırum hep başı onda yapacak bişeyim Yok 🤦🏼♀️😁
Busu Oyku123 doktorlar herseyi çok biliyor zaten😂benim ki doğdu doğalı ayakta sallıyorum alıştı 3 aylık şimdi yastkla çok rahat ediyor incecik yumsak olunca ne olcak sanki
ayazasaf Oyku123 ben e bebekten kare ince bir yastık var onu almıştım çok kustugu için başı biraz yüksekte olması şazımdı 2-3 cm yüksekliğindeydi şimdi 16 aylık ince yastıkta yatıyor. Bebek yastık arıyorsa zamanı gelmiştir
Ardenali Benim bebede 6 aylik ve bir suredir cok ince yastıkta yatiyor.. sadece bası deil olabildigince gövdesinin üst kismiyla birlikte yatirirsaniz iyi olur..
Mom62636362 Busu benimkilerde 4 aylık, yastıkta sallıyorum hep onda uyuyorlar. Elbette sadece başını değil gövdesinin üst tarafıyla koyuyoruz da, düz zeminde uyumuyorlar pek, ben korkuyorum zaten kusarlarsa falan diye
Ruzgarbaby Busu benim bebeğimde öyle 3 aylık yastıkla daha rahat uyuyor sallanıyınca bırakıyorum onunla
Miraykiz58 Oyku123 ben 2-3 aylık olduğundan beri incecik bir yastık kullanıyorum doktorum kullanabilirsin demişti
ayazasaf Oyku123 imkanınız varsa yün yastık yapın ona bi tane elyaflardan olmasın. En sağlıklısı bu. Yoksada ortopedik bebek çocuk yastıkları var onlardan kullanın elyaflar veya slikon denen yastıklar zararlı
1ipekgibi- Benim kızım çok terlediği için ince bi yün yastık yaptırdım mecburen ki 4 aylık daha sıkıntı olur mu ki
Pamuk_seker 1ipekgibi- yun degil ama.elyaf yada pamuk olmasi lazim yunonerilmiyor ve mumkunse kullanmanyin herkes rahat ediyor diyor ama cok zararli ani bebek ölümlerine kadar yolu var uyudugu zaman çekiyorum kafasından 17 aylik hala yastıksız yatar
Pamuk_seker 1ipekgibi- mumkunse cekin daha rahat yatacaktir skolyoz kemiginde eğrilik oluyor suan kemikleri yumuşak ince kalim fark etmez duz bir zemin ve ne sert ne yumuşak bir yatakta yatmali pamuk olabilir yastik ama yun kesinlikle onerilmiyor
extraordinarymom Oyku123 bizim doktorumuz yastıkta yatmak istediği zaman hazır demektir. İnce bir yastığa geçebilirsiniz demişti. 10 aylık olduğundan beri hep yastıkla yatıyor. Gece uyandığında yastıktan düşmüş olursa gidip tekrar kafasını koyup devam ediyor. İncecik bir yastıkla yatırabilirsiniz