Semaatls benimki pek kusmazdı bir haftadır falan karnı sürekli gurul gurul ve gaz çıkarırken kusuyor yada yatırınca miğdesi ağzına geliyor ağlıyor o yüzden. 4 aylık olmamıza 4 gün kaldı. Demekki organları gelişiyor böyle etkilere sebep oluyor sabredicez napalım. Gece 1 2 lerde yatıyoruz gaz sancısı yüzünden 😩 önceden hiç bu kadar gaz sancısı olmazdı