Prenses39 Doktor bize söylemedi bende şimdi araştırdım samanı geçmiş ilk doz en geç 3 aylıkken yapılır diyor kızım daha Pazartesi günü 4 aylık aşısı oldu siz yaptırdınız mı kaçıncı ayda yaptırdınız bu aşının yapılması 24 haftaya kadar bitmeliymiş öyle yaziyor
Happygirl8 Prenses39 ilk doz en geç 15.haftaya kadar yapılması gerek 🙂 biz yaptırdık arkadaşımın ablası rotadan bebeğini kaybetti önemli bi aşı.. 🙆♀️
Elizmihra Prenses39 cnm bende 4.ayimda ilk dozunu yaptim 5.aya girdigimizde de gidecem 2. Dozunu yapacam. Ben de gec kaldim dedim. Doktor dedi yok
Ezgi_12 Prenses39 ben 65günlükken verem aşısını yaptırdım rota da verem aşısıyla ya aynı gün yads 1ay snra yapılıyormuş
Prenses39 BalarisiYusra herkes yaptırmış önemli diyorlar ya doktorda bize söylemedi bende burda okuyunca gördüm
Prenses39 Happygirl8 ama biz Pazartesi 4 aylık açıları olduk bu aşıyı yaptırmak içinde en az diğer aşıyla arasında 4 hafta olmalı diyor yaparlar mı acaba
BalarisiYusra Prenses39 yani o isteğe bağlı bi aşı zorunluluğu yok sağlık ocakları zaten bilgilendirmiyor ücretide yüksek bir aşı herkes yaptırıcak diye bişey yok
BalarisiYusra Prenses39 sağlık ocaklarının belirtmesi lazım aslında bize hiç birşey demedi bu aşının ne olduğunu bile bilmiyordum araştırıp öğrendim zaten ücretli olduğu için mi söylemiyorlar bilmiyorum 🤷🏼♀️
Prenses39 Elizmihra geç yaptırınca faydası olur mu acaba ben sadece menenjit aşısını biliyordum onu sordum onun bile kaçıncı ayda yapıldığını bilmiyorlar ebe de doktorda bilmiyor internetten bakıyor öyle söylüyor
Elizmihra Prenses39 simdi rotavirüs asisi iki cesitlidir. Biri 2 doz biri 3 doz. 3 doz olan 2. 4. Ve 6. Aylarda yapiliyor. Iki doz olani da 6. Ayi gecmemek kaydiyla iki ayda yapilir. Bu 3 4 olur. 4 5 olur veya 5 6 olur.
Prenses39 BalarisiYusra bilmiyorum ki bir de menenjit aşısı varmış 9 ayda yapılıyor onu da ben sorunca internetten baktı doktor hiç bilgi vermiyorlar ama önemli aşılarmış söylemeleri lazım ücretli de olsa onlar söylesin alıp almamak bize kalmış sonuçta
Bissa Prenses39 ikiside çok önemli aşılar bana hem doktorum hemde sağlık ocağındaki ebe söylemişti. Evet biraz pahalılar ama sağlıklarından önemli değil hiçbiri Allah korusun.. bence doktorunuzu değiştirin muhakkak bilgi vermesi gerekirdi bununla ilgili.. başka bir doktordan bilgi alın bende