1 haftadır bebeğim ishal oldu çok fazla yapıyor ve kötü kokuyor ağlıyo huzursuz doktora götürdük mama yapmıştır dedi normalde anne sütüyle besliyorum günde 1 kerede mama veriyordum sezeryan doğum oldum ilk baş sütüm gelmedi ve o anki mamayla dewam ettim bir sorun yaşamamıştım sütüm gelince birakmıştırki doktor arada azalınca ek veriyodum a 1 kez oda ishali ondan dedi ama halen geçmedi suan mama vermiyorum. başka deniyeceğim bi yöntem varmi şaştım kaldım belki yaşı yanlar vardır bana bi yardım lüften 🤦♀️