Odanın nemini ölçen bir saat aldım ve farkettim ki odanın nemi zaten genellikle olması gerektiği aralıkta. %50 -%60 arasında olması gerekiyormuş bazen %60ın üstüne çıktığında odayı havalandırıyorum normale dönüyor.
Belki farklı rakımlarda yaşadığımız için sizin nem oranınız farklıdır ama başkalarına fikir verir diyerek yazmak istedim.
Sevgiler