Prensesannesi38 Bende meme+mama ilerliyorum. Valla yok dereotu ye, su iç, bestlak damlaydı, solgarın brewer’s yeast vitaminiydi her şeyi denedim. Açıkçası bu iş hormonal, olmuyorsa olmuyordur. Ben hipp organik combiotic mama kullanıyorum. Günde 3 öğün anne sütü, 5-6 öğünde 90 cc mama içiyor. Gelişimi şükür iyi. Anne sütü bağışıklık açısından çok önemli ama benim anne sütüyle büyüyen arkadaşım her kış hastaneden beri gelemezken, sadece 1 ay anne sütü almış olan ben maşallah diyim kolay kolay hasta olmam. Yani üzülmemek lazım bu işler bünye meselesi. Ben ilk zamanlar çok üzüldüm sonra baktım ki üzülmekten bebeğimin bu küçük hallerinin tadını çıkaramıyorum. Şimdi bıraktım üzülmeyi anı yaşıyorum.