Bu postu açtım ama happy kids bakıma girdi kimse görmedi tekrar paylaşıyorum.
Kızlar 17 aylık oğlum var 32 haftalıkta hamileyim hadi mızmızlıklarını gündüz bir şekilde idare ediyorum ama geceleri ne yapıcam düşünmekten ömrüm tükendi 2. Çocukta geliyor gözüm dahada korkuyor 😒 bazı gece oluyo ki sabaha kadar uyuyo hoş yatagındada uyumuyo sabaha karşı yada gece yanımda yatıyor çoğu gecede anlık krizlere giriyo 1 2 saat durduk yere ağladığı oluyo uyku düzeni mahvoldu eşimin vardiyasından ötürü eşim gececi olduğu zaman 12 1 oldumu yataga atıyorum uyumuş numarası yapıyorum oynuyo ediyo uyuya kalıyo eşim gündüzcüyse normal olarak o yerinde yatınca oturma odasındayız önceden salanarak uyurdu şimdi öylede uyumuyo kendisi uyumak istiyo yanıma gelir sarılır uyur hep oturma odasında uyuya kalıyorum oda yanıma kıvrılır uyur gece 3 4 gibi anca yerimize geçeriz hadi tekken gecede bi şekilde idare ediyorum ama diğeride geldikten sonra napıcam diye düşünmekten strese girdim normalde kayınvalidem kayınpederimle bir yaşıyoruz ama onlar köyde düzenini kurdu 2 günlüne gelir giderler doğumuma yakın gelcekler Allah razı olsun kayınvalidem her konuda yardımcı olur sıkıntı oglum şimdi onlar geldiğinde böyle geceleri krize girip ağlasa kayınvalidem kıyamıyo gece kalkıyo ilgileniyoruz sıra sıra doğumdan sonrada çok yardımcı olucak biliyorum sen dinlen ben ilgilenirim diye ama sıkıntı şu ki çok durmuyacaklar ve ben buna alışıcam işin kötüsü oğlumda alışacak ve gittiklerinde tek kalınca ikisini nasıl idare edicem kara kara düşünüyorum müdhale etmesini istemesem sölesemde dinlemez aman uyanacaklar diye çocuguda susturamıcam bu gece krizlerinde off çok zor 😣